2010. december 4., szombat

38

Hátrégvoltmár....

Nos, hírek vannak, ha nem is dögivel, de talán valaki örül majd neki.

Arany szemek: Elkészült a regény második része, a címe Nimfaliget. Még az utómunkák vannak hátra - hibajavítás, ellenőrzés, ilyesmik. De aki már várja, annak nem kell sokáig ezt tennie. Ezen felül, előreláthatóan hamarabb készen leszek a következő két résszel, mint ezzel a másodikkal, amivel nagyon sokat csúsztam. Szánom bánom, de a jó munkához idő kell vagy mi. Nem mellesleg alig várom, hogy a következő részen dolgozzak, de nem akarom elkezdeni, amíg a Nimfaliget nem nyomdakész. Aztán jöhetnek a jelzések, hogy ki tart rá igényt. Jó lesz, garantálom.
Beteszek néhány menüpontot a blogba, ott (is) lehet majd írni nekem, megkapom emilben. Megjegyzem, jó lenne tudni előre, hogy mennyien tartanak rá igényt. :)
Egyúttal lecseréltem pár dolgot, többek között a borítót és hosszas gondolkodás után az alkotói nevemet is, mégha ez elég hülyén jön ki. Egyszerűen vannak dolgok, amiken változtatni kell. De a jóhír (csak hogy lássuk ezekben a jó dolgokat) az, hogy akinek megvan az első rész, a régi formában annak lesz egy igazi ritkaság a kezében, amikor már híres és ünnepelt leszek.

A nimfaliget terjedelemre, kb ugyanakkora mint az elődje, és terveztem hozzá meglepit novellában, de abból még meglátjuk, hogy mi lesz. Még nincs kész ugyanis, csak a vázlata.

Ígérem igyekszem több életjelet adni magamról és a regénysorozat alakulásáról, viszont cserébe kérek szépen visszajelzéseket. És tessék szavazni a kirakott kérdésekre! Érdekel a véleményetek!

3 megjegyzés:

  1. Na! Mi lesz az új alkotói neved, és hogyhogy megváltoztatod?

    Én már várom, és akkor nekem is lesz egy ritkaság példányom, neked köszönhetően :D

    VálaszTörlés
  2. Igen :D Ritkaság mert nem készül belőle több, mint ami eddig kinn van. Majd ha egyszer híres leszek, eljárok az összes árverésre ahol azokat a példányokat árulják. :DDDD Megveszem mind és elégetem végre. XDDD

    A saját nevemet fogom használni, meglepetéééés :D

    VálaszTörlés
  3. Hehe, na én nem adom el neked, az tuti. =P :D Méghogy elégetni!

    Saját neved? Nem is tudom miért lepődtem meg ezen. :D

    VálaszTörlés