2010. december 19., vasárnap

39

Öröm meg üröm...

A technika ördöge megint elbánt velem. Nem normális dolog h minden tönkre megy körülöttem,a mi árammal működik. Ha még csak a hajszárítóról vagy a kenyérpiritóról lenne szó... ( Ó, Istenek az égben, csak a kávéfőzőmet kíméljétek, pls!!! ) De nem. A számítógépemről, a telefonomról, és az ezekhez hasonlóan fontossági prioritást élvező műszaki cikkekről van szó.
A telefonom random megcsörget embereket, nem kapom meg az üzeneteket, nem menti a híváslistát... De ezzel még megbékélnék. Az viszont, hogy amint elkészültem a regénnyel, az egész ötödik fejezet lerohadt mind a gépemről mind az USB tárolómról, amit messze a géptől tároltam, már mégiscsak sok.
Értetlenül állok a probléma előtt, kitalálok mindenféle elméleteket, hogy miért, és hogyan történhet meg ilyen, de végül arra jutottam, hogy ezentúl nem csak digitális, de papírformában is tárolni fogom (bocsesz fák, igyekszem nem rajtatok bosszút állni a technika miatt), meg mindenféle kacifántos dolgokat kitaláltam. Ezentúl több időbe fog kerülni elmenteni ezt a vackot, mint megírni. -.-'
Főleg, most, hogy öt regény részletes váza csücsül a gépen, és várja hogy megírjam, elég bosszantó dolog lenne, ha lépten nyomon lerohadna. Pályázom egy új laptopra is, hogy kicsit nagyobb biztonságban érezzem a digitális anyagaimat, de az még odébb van. Egyszer majd gazdag leszek, és nem kell gyűjtögetnem, meg hitelt felvennem egy vacak laptopra... addig meg azzal főzök ami a csapból folyik.
De hát ez a plusz pár nap... már igazán semmi a féléves csúszáshoz képest, amit eddig produkáltam ^^. Talán az vigasztal valakit, hogy rajzolás helyett is inkább írok mostanában, és talán több történettel készülök el, kevesebb idő alatt.
Persze az öt regényke mellett, még ott vannak a... még mindig nem tudom, hogy hoygan nevezzem őket... közös regények, a Kilenc, és az Alku, amiket szintén szívesen írok , annak ellenére hogy mostanában hanyagoltam őket. Mentegetőzhetnék, hogy ez a buta munka, meg lesérült a kezem (sörös rekeszek...), fáradt vagyok stb... de igazából csak testileg vagyok fáradt, az agyam kattog, mint egy megbolondult gép, és aki szereti amit csinálok, az nem fog csalódni a többi irományomban sem. :)

Jobb oldalt fönn a szavazásra tessék nyomogatni a véleményeket, mert érdekel még mindig. Azért sem haragszom, meg ha valaki ide kommentel nekem a blogba, és nem imélben küldi el. Válaszolok itt is, csak lehet hogy lassabban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése