2011. február 2., szerda

41 Ízelítő

Nos, elérkezett a pillanat, feltöltötte az ízelítőt a Kamulovagok munkacímen futó kis szösszenetemből. Jöhetnek a vélemények, végül is érdekel, de eltántorítani a megírástól nem fog semmi, mert nagyon de nagyon élvezem. gondolkodtam azon, hogy rajzolok valami kis képet mutatóba a karakterekről, vagy valami kis illusztrációt de még nem tudom egyelőre, mi lesz belőle. Meglátjuk. :D Az eddigi pozitív visszajelzések arra engednek következtetni, hogy nem lett annyira rossz, mint amit produkálni szoktam.
Nem is tudom, miről írhatnék még. Halad a munka az arany szemekkel, szerintem jobb lesz, mint volt. Sokkal jobb, pörgősebb, és tágabb bepillantást enged Ékszerváros falai közé és színfalai mögé. :)
Ezen felül  belekezdtünk * történetének javításába, átnézésébe, ami úgy érzem jót tesz nekem. Azzal, hogy más művét vesézem, javítgatom, kritizálom, sok minden a saját hibáimból is a felszínre kerül. Mint egy görbe tükör. Úgyhogy valahogy hálás vagyok ezért a feladatért. Persze, tudom, hogy én sem vagyok egy profi, és nem kellene menőznöm ilyesmivel, de ha egyszer neki is és nekem is jót tesz?! Nem mellesleg örülök, hogy valami értelmeset csinálok. Inspirál, hogy magam is jobban írjak.
Igyekszem sokat olvasni, és mindamellett hogy élvezem, el akarom lesni, hogy a Nagyok hogyan csinálják. 
Egyelőre ennyi voltam, majd még írok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése